دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی با نام حلالم کن

متن آهنگ حلالم کن از محسن چاوشی

 

دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه از این کوچه که دلتنگه

از این شهری که دلخونه تو دیگه پا به پام نیستی ولی من باز هم زندم

عجب جون سختیم من که هنوزم فکر آیندم

به فکر روز هایی که بدون تو بازم شاده ببین این زخمای کهنه چه امیدی بهم داده

میدونم باز هم میشه بدون فکر عاشق شد برای یک دل ساده دوباره صاف و صادق شد

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

تو از چشام نمیخونی غمای بی زبونم رو غمت داغی که سوزونده تا مغز استخونم رو

واسه این درد بی درمون دیگه راه علاجی نیست دارم میمیرمو دیگه به دارو احتیاجی نیست

غرور میگه باید رفت دلم میگه یکم میگه تحمل کن ولی هرگز دلم خورده که میگه

میگه میگه میگه میگه میگه میگه

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

هم اکنون گوش کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: شنبه 3 فروردين 1398برچسب:Halalam Kon Mohsen Chavoshi New Song Music Nex One Music Next One Music Song Of Halalam Kon From Mohsen Chavoshi آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید محسن چاوشی آهنگ جدید محسن چاوشی با نام حلالم کن آهنگ حلالم کن از محسن چاوشی آهنگ حلالم کن محسن چاوشی آهنگ محسن چاوشی آهنگ محسن چاوشی با نام حلالم کن حلالم کن از محسن چاوشی حلالم کن محسن چاوشی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی با نام حلالم کن دانلود آهنگ حلالم کن از محسن چاوشی دانلود آهنگ حلالم کن محسن چاوشی دانلود آهنگ محسن چاوشی دانلود آهنگ محسن چاوشی با نام حلالم کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ های محسن چاوشی دانلود موزیک دانلود موزیک جدید رسانه موسیقی سایت دانلود آهنگ محسن چاوشی موزیک جدید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM